door Jimi » vr aug 12, 2011 4:32 pm
Goedemiddag,
Vlak voor mijn vakantie (waar ik de MG niet voor nodig had gelukkig) bood de versnellingspook plots geen weerstand meer. Ik kon mijn reis naar huis in de 4e versnelling voortzetten.
Thuis de ANWB opgeroepen en die wist aan de achterkant onder het blok met 3 tywraps iets vast te zetten zodat ik weer voorzichtig kon schakelen. Nu is mijn vraag of het nodig is de complete kabels te vervangen of is er een "simpele" manier om het te repareren? Volgens de ANWB monteur leek het alsof er iets van een borgveertje zou missen waardoor de kabel geen weerstand meer heeft. Vervangen van de kabels gaat een hoop tijd en geld inzitten dus vandaar mijn vraag.
Met vriendelijke groet, Jimi van de Beek.
Laatst bijgewerkt door 1 op
Jimi, in totaal 0 keer bewerkt.