Nu heb ik gezien dat nadat hij warm is zowel water als olietemperatuur lekker stabiel blijven.
Maar ik rijd ook veel kortere stukjes en dan is de olietemperatuur amper uit de hoek voordat ik op mijn bestemming ben, is dat heel erg schadelijk ? (overigens is dat wel gekmakend, die 3000 toeren, omdat ik weet dat de auto gaat als de brandweer, wil ik dat steeds ook doen en moet dan mezelf tegenhouden





