na meer als een maand wachten kreeg ik vandaag alsnog antwoord
op mijn vraag als ik via engeland een europees gelijkvormigheidsattest
kon krijgen voor de f die ik wil invoeren,
het antwoord hierop is dus:ja,This is the document that will get your car registered in any European country,
ik moet hiervoor dan wel 150£ storten om het document hier te krijgen..
nu mijn vraag, als ik dus dit document heb, hoef ik dan mijn wagen niet te laten keuren voor invoer(gelijkvormigheid)???
dus enkel de paperen aanvragen zoals het zou gaan als de wagen in bv duitsland zou gekocht zijn???
want dat zou me toch wel 'n slok op de borrel schelen.en dan zou ik reeds van de zomer kunnen rijden ipv volgend jaar.....



