door Bruno » ma aug 01, 2011 2:25 pm
Normaal zou het kunnen duiden op een probleem, maar het feit dat er nog steeds druk op het systeem zit, zegt me dat we niet het ergste moeten vrezen, maar eerder moeten denken aan een per ongeluk ingeduwd ventiel, of een slecht onderhoud of zo. Tenslotte zou ik ook aanraden, niet op cm's te laten gelijk zetten, links en rechts, maar op druk, omdat dit laatste een beter te vertrouwen constante is. Indien de vloer, waar de wagen op staat niet waterpas is bv. heb je al een verschil bij het meten op cm's.
Dus eerst even aan de pomp, dan even in de gaten houden en als hij op hoogte blijft (wat ik vermoed), niks aan de hand.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer