Nee, ze liegen niet in hun reclames, dit spul werkt. Ik zou het niet te vaak op mijn velgen spuiten, anders eet het waarschijnlijk ook de lak op, maar het werkt. Ik dacht, ze moeten toch gespoten worden, dus baat het niet schaad het niet. Wel handschoenen aan want het brand als een gek, ik heb ook de remschijven even afgedekt voor ik het erop spoot, en dat was slim want het bruist (lees: oxideerd) op metaal.
Ik ben blij, alhoewel.........nu even geen reden voor nieuwe velgen


? 
