Als ik (vooral bij wat kouder weer) wegrijdt maakt de kap een piepend en krakend geluid.
Bij mij komt dit door het "wrijven" van de portierruiten tegen de rubber afdichting op de kap.
Tijdens het rijden wordt het geluid wel minder, maar helemaal weg is het nooit.
Totdat ik de dakrubbers waartegen de ruit "wrijft" met een doek met siliconenspray erop heb ingewreven. Het geluid is totaal weg
Als extra voordeel ontdekte ik dat de kleine lekkage in de hoekjes voor/bovenaan de ruiten ook verdwenen was. Waarschijnlijk omdat de ruit wat beter tegen de rubbers aan komt te liggen.
Direct proberen



