door Bruno » zo jun 12, 2005 7:49 pm
Omdat ze stevig zijn, anders kunnen ze elke koers nieuwe velgen steken. Vergeet niet dat in de minicup, de wagens worden verhuurd en onderhouden door externe firma's (Juma, G&A...), en verhuurd wil zeggen dat men bij het rijden niet zo nauw kijkt. Daarenboven zijn deze wielen origineel op een S. Men opteerde voor originele wielen, en dit waren de grootste originele wielen ,waar de remmen onder paste.
Er is sprake geweest van andere velgen op de mini's te plaatsen, doordat men klachten kreeg van de remkracht. Men wou dus nog grotere klauwen en schijven monteren, waardoor andere velgen noodzakelijk bleken. T'is echter nooit doorgegaan, deels uit financieel oogpunt.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer