



....en succes met de verkoop.
Nem58 schreefColonDe F verkoop ik met pijn in mijn hart... maar de reden is inderdaad dat ik begin 2012 papa ga worden.








Nem58 schreefColonDe drie jaar dat ik alweer in Nederland woon is de F slechts sporadisch de grens overgegaan. De F heb ik nu 7 jaar in mijn bezit.

Nem58 schreefColonErg late reactie van mijn kant ..oeps!
Maar ik heb de F nog steeds. Hij is net Tuv gekeurd voor weer 2 jaar. Geen enkele opmerking en de keurmeester vermelde dat hij in excellente staat is!
De auto is sinds deze week in Duitsland geschorst en over twee weken heb ik een afspraak voor de RDW keuring. Maar dit schijnt met ene recente TUV keuring slechts een formaliteit te zijn.
De drie jaar dat ik alweer in Nederland woon is de F slechts sporadisch de grens overgegaan. De F heb ik nu 7 jaar in mijn bezit.


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.