Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik heb daarstraks mogen constateren dat iemand zo vriendelijk is geweest mijn voor bumper te demoleren.
Ik wil niet weten hoe de persoon het gedaan heeft maar ik heb aan de rechterzijde (passagiers-kant) een scheurtje ondekt net iets naar rechts van de koplamp hij zal ongeveer een centimeter of 7 á 9 lang zijn en loopt als een tak allerlei kanten uit.
Mijn vader is natuurlijk helemaal over de rooie omdat de auto op zijn naam staat en dus eigenlijk van hem is, en ik grotendeels rijd.
Hij zei al van ja nu moet je een nieuwe bumper kopen en dat kost rond de €450euro voor een nieuwe.
Maar valt dit niet te repareren kun je dat nergens laten maken zodat je dat niet meer ziet?
Of doet iemand goedkoop een 2e voorbumper weg?
Als ik een foto moet posten zal ik dat nog doen.
Met vriendelijke groet,
Sergiosios







), laat het dan gewoon zoals het is, dat zal zeker beter zijn dan een 1K erop die niet sterk is, niet blinkt, waarschijnlijk stofjes overal heeft, lopers etc....