BUTTON_TOPIC_LOCKED 4 berichten Pagina 1 van 1
grijze F van 2000 120pk. 3250€
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    grijze F van 2000 120pk. 3250€

    door gille » ma jul 11, 2011 11:07 pm

    ik heb deze voor 3 maanden gekocht, volledig in orde gezet,
    maar ben toch voor 'n rhd gegaan.
    daarom dat nu deze mooie grijze weg mag.
    verbruik: 7.5/100 werkverkeer (ong. 20km. kleine baantjes)
    6.5/100 autoweg:rustig toeren aan 120 kmh.
    weekendje toeren in de ardennen zat ik gewoonlijk aan 7.5/100
    ,banden zijn in goede staat,
    te bezichtigen te as 3665 (bij genk)
    cabriodak in zeer goede staat,geen lekken of kreuken.
    deze heeft mij 3650€ gekost welke ik zeker zou willen recuperen,
    dan heb ik deze voor gratis,maar met plezier weer 100% in orde gezet.
    motor zeer goed en betrouwbaar.

    deze moet wegens plaatsgebrek dringend de deur uit.
    kan weg voor €3250
    Laatst bijgewerkt door 1 op gille, in totaal 0 keer bewerkt.
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    Re: omdat ik engels ga: mooie grijze van 2000.

    door nasredinho » wo jul 13, 2011 6:00 pm

    is het een vvc?

    MvG
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: omdat ik engels ga: mooie grijze van 2000.

    door ovi » do jul 14, 2011 4:05 pm

    En wat heb je dan gekocht?
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: omdat ik engels ga: mooie grijze van 2000.

    door gille » ma aug 01, 2011 11:55 am

    beetje laat maar...
    het is de 120pk versie,
    en ik heb gekocht:gewoon een andere F zonder specialleke's
    behalve dan dat er iemand het stuur aan de verkeerde kant
    geplaats heeft. :mrgreen: ,waar het mij toch om te doen was.
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
BUTTON_TOPIC_LOCKED 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten