Tja, ik weet niet helemaal welke titel ik nou aan dit topic zou moeten geven maar in ieder geval heeft mijn vader (met mij natuurlijk

) gereden in de F van zijn dromen, een British Racing Green MG
F MY2000 met airco, hardtop en beige met chocolade leer (zoals ik dat altijd noem :p)
Bijzonder aan deze auto is ook dat hij in 2002 op kenteken is gezet, de vorige eigenaar wilde per sé geen MGTF dus is deze in 2002 helemaal uit België gehaalt (hij is in 2001 uit de fabriek gerolt).
De auto reed heerlijk (volgens m'n vader, ik mag zelf nog niet rijden) was natuurlijk heel snel (als je hem vergelijkt met een Rover Tourer, lol

) en was bijna helemaal smetteloos, op 4 kleine deukjes links en een kapot klokje na. Verder lag de afdekhoes (beige) gelukkig gewoon in de kofferbak en was voor de rest alles aanwezig. De ruit van de kap was érg vies en ondoorzichtig maar dat kan zo verholpen worden en anders zal er een andere ruit op moeten. Ook had de auto (vreselijke) spatlappen maar die gaan erg zeker af.
Morgen gaat mijn vader nog even met onze dealer overleggen en dan hoop ik (en zal ik duimen

) dat wij dan begin juli een MG
F voor de deur hebben staan.
Hieronder nog wat foto's:
*update* De F is van ons!
MG
F