gisteren naar engeland gevlogen om mijn nieuwe
f op te halen,
ik heb er dus gekocht: 'n zeer mooie donker blauwe van 2000 met 69.000miles.
bedoeling van deze wordt om deze hier(belgenland) in te voeren, en ook in te schrijven
natuurlijk,wel wil ik abslouut het stuur aan de rechtse kant houden
,iemand die weet heeft als dit 'nprobleem zou zijn? vleugeldeuren voor deze zijn ook in de wachtlijn
en dan...de lak mag wel eens goed onder handen genomen worden,iemand die hier 'n goede aanrader voor heeft??
simolisatie producten e/d bedoel ik dan vooral.
ps. ik zoek er de volgende dagen wel enkele foto's van te posten.
heb de ene die ik al heb van de eigenaar als avatar gebruikt.



