ik ben vandaag tot de vaststelling gekomen dat ik volgende bout verloren ben.
weet iemand de juiste maat van deze bout
de betreffende bout staat op de foto aangeduid .
ik denk dat het M10 is maar ben niet zeker.
nee ,dit is geen foto van mijn wagen ,die ziet er ietsje beter uit


