Ian schreefColonGarage gegaan en hij lekte niet (warm stond)
Ben toch wel stevig nu aan het twijfelen. Als het nu weeral zon belachelijke dure kosten zijn, gaat ie toch wel buiten denk ik. Er is een limiet ondanks je liefhebber bent.
Zonder twijfel uw waterpomp!

Of ze moesten natuurlijk een darm niet goed vast gezet hebben!
Ook bij mijn Lotus Elan heb ik dat gehad! Als hij warm stond en zelfs als hij heel heet stond als ik op Zolder reed geen lekje te bespeuren.
Als ik de dag daarna de auto uit de garage reed altijd een klein plasje koelvloeistof!
Wel heeeeeeel dom dat ze die niet vervangen hebben in de garage tijdens het vervangen van de koppakdichting!
Bij elke koppaking die ik vervang steek ik een nieuwe waterpomp of de mensen moeten echt zeggen dat ze er nog maar een jaartje mee gaan rijden en het risico willen nemen dat die het zolang nog gaat uithouden.
