hoi ik heb wel eens problemen met mijn alarm,ik heb dus 'n andere module gekocht, nu blijkt dit van 'n mk2, te zijn bj 2003 nu mijn vraag:is het mogelijk om deze 2 modules gewoon te wisselen en hierna de bijhorende afstandsbedieningen weer in te lezen en zo mijn probleem opgelost te zien??
mg f Trophy 160 2001 83.000km. emgeeke voor als het nat mag zijn. ford C max voor het winkelen
Alarmmlodule ? Bedoel je een 5as of een periferisch alarm achter de T-bar ? De alarmmodule moet zonder meer worden gekoppeld aan de ECU met een T4 indien je de juiste hebt. Het periferisch alarm dan weer heeft een andere stekker wat betreft MKI of MKII.
MG's : - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135 Non-MG's : - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI Racecars : - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
Dat is dan de 5AS. Absoluut noodzakelijk om via een dealer of deftige enthusiast te passeren (testbook T4 nodig)
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)