Meer informatie kan u in de onderstaande link vinden.
Dit voertuig heeft 1 jaar waarborg !
http://www.2dehands.be:80/autos/autos/r ... c_id=&afd=







MGF schreefColonZeldzaam in deze Monogram kleur en met de Premium bumper. Mooi hoor!
MGF schreefColonWaarom gaat hij weg eigenlijk? Met zo'n kilometerstand kun je nog jaren vooruit!


MGF schreefColonAh, een auto voor de handel dus! Ik ging er even vanuit dat hij van jou was.

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.