Gepikt van het Porsche forum, maar dat maakt 'm niet minder "leuk"



Bruno schreefColonEerlijk gezegd, heb ik het liever zo dan dat ze onder de MG-merknaam Chinese rommel zouden maken. Onze MG's worden er alleen maar exclusiever door.



Brooklands schreefColonBruno schreefColon......wat het imago van onze MG, dan alleen maar ten goede zou komen.
Hoe het ook allemaal zal gaan komen. Voorlopig rijden wij in een F of een TF die gebouwd is in het land waar MG's gebouwd behoren te worden.

Coen schreefColonDat klinkt al heel wat positiever!



Als ik heel eerlijk ben, ben ik er niet rouwig om als het hier eindigt, dat maakt ons MG (T)F rijders de laatste der Mohikanen…

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.