









(...) af fabriek verlichting bij de klokken. (...)





Kasper schreefColon2005 MGTF: No worries mate.![]()
Er was geen reden om er een in te bouwen, geen pieper, af fabriek verlichting bij de klokken.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.