








Vespadiverso schreefColonOk, bedankt voor jullie reacties. Ik weet er ook eentje staan hier in de buurt, zilveren LE 75th met hardtop en 65000km. Eerste eigenaar. Ben nog aan het onderhandelen over de prijs.
Wat mij opvalt is dat deze wagens in Duitsland een heel stuk goedkoper zijn dan hier.



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.