



ovi schreefColonLoopt hij warm?




schrokke schreefColonHet is te bezien wanneer je het vloeistof niveau nakijkt.
Bij koude motor moet het op minimum staan, bij warme motor mag het niet boven maximum staan.
Bij mij staat het al sinds januari, na vervanging van de coolingpipes, op minimum zonder enig probleem.


(betekend heel chilled)Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.