




Remieme schreefColonHeeft je TF al een sensor die aangeeft of je koelvloeistof niveau te laag is? Dit is echt een must have, wil je serieuze schade bij een HGF voorkomen.



ovi schreefColonJe kan toch al zelf eens kijken welke soort vloeistof er nu lekt?![]()
Koelvloeistof smaakt zoet!


ErikB schreefColonHallo Ad,
Even meegeven dat een lekkende radiator op een TF minder voorkomt dan bij een F, aangezien
- de auto's recenter zijn
- de radiator van een TF aan alu versie is
Echter een lek door bijvoorbeeld steenslag is niet uitgesloten.Verder kan de plastiekonluchtingsschroef bovenop de radiator (en te bereiken als je gewoon de klep vooraan opent) lekken en/of afbreken.
Rubberslangen onderhoud je best met een siliconenspray en kunnen scheuren....

AdT schreefColonovi schreefColonJe kan toch al zelf eens kijken welke soort vloeistof er nu lekt?![]()
Koelvloeistof smaakt zoet!
Het smaakt als Westmalle tripel. Maar kan zijn dat ik dat zelf heb gemorst.





ErikB schreefColon...Ik zou niet al te gerust zijn met een stuk loszwemmend plastiek in het koelsysteem. 't Kan paranoia zijn, maar ik zie het ding de thermostaat, waterpomp e.a. blokkeren.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.