BUTTON_POST_REPLY 166 berichten
Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door RemcovanKuilenburg » do jun 16, 2011 6:04 pm

    Vrienden,

    Zoals vele van jullie weten organiseren wij elk jaar een Dynojet. Dit wordt inmiddels alweer de 8e editie.
    Elk jaar is er ook een beker te winnen voor de MPi met het hoogste koppel en de VVC met het hoogste vermogen.

    Het is de uitgelezen mogelijkheid om eens te kijken hoeveel pk's je F/TF nu werkelijk heeft of om te kijken alles nog oke is met je F/TF. Wij huren op een zaterdag de gehele bank af en dan kan je met je auto op de testbank. Je hoeft natuurlijk niet de hele dag te blijven, maar het is wel leuk om te zien wat de anderen voor een vermogen hebben en om natuurlijk weer even bij te praten.

    Misschien voor de nieuwelingen onder ons, nog even uitleggen dat een dynojet zeker niet als doel heeft er een wedstrijdje van te maken (om het meest). Deze wedstrijd zit er enkel als extra funfactor in, maar dat de dyno tot doel heeft te checken dat elke wagen technisch in orde is. Een vinger aan de pols oefening dus. Een originele wagen (geen mods) heeft er dus wel degelijk veel baat bij om te kijken dat alles in orde is en als dat niet zo is, kan de oorzaak veelal ook achterhaald worden.
    Op een bank zie je immers meer dan alleen maar vemogen en koppel. Een combinatie van deze, met het gemeten mengsel, laat je dikwijls al dan niet problemen zien en waar te zoeken.
    Elke wagen die dus nog nooit op een bank heeft gestaan zou dus eigenlijk deze test moeten doen. Sterker nog, ik ga er jaarlijks op, als check dat alles nog ok is.
    Wil je dus zeker zijn dat je wagen in goede conditie is, of indien je een kleine mod wil gaan uitvoeren of uitgevoerd hebt, moet je je zeker inschrijven.

    Zaterdag 19 november hebben we de hele dag de bank tot onze beschikking. We zullen met zo'n 15 auto's op de bank moeten, de kosten zijn dan 50 euro inclusief lunch.
    Het is bij Speedcentre in Geldermalsen. http://www.speedcentre.nl/speedcentre/home.html

    Let op: als je aangeeft dat je op de bank komt en je mocht onverhoopt niet kunnen komen, dan zul je zelf voor vervanging moeten zorgen.

    Als je niet zeker weet of je kan, zet jezelf dan op de reservelijst.

    Om de MG F/TF rijder als eerste de kans te geven om op te bank te kunnen gaan wij in eerste instantie de F/TF's inschrijven. Als in Augustus blijkt dat we nog plek over hebben gaan we andere MG/Rovers inschrijven om het juiste aantal te halen. Mocht er dan nog plek zijn mogen "vreemde" merken.

    Wie wil er op de bank Achterwiel eerst

    01. Remco................................MG F MPI
    02. Rick...................................MG F MPI
    03. Carl...................................MG F VVC
    04. ErikB .................................MG F VVC
    05. Pablo_02.............................MG TF VVC
    06. Mike...................................MG F MPI
    07. Mailman (Joris).....................MG F VVC
    08. Ad Aerts..............................MG TF VVC
    09. Bruce ..................................MG F MPI DVA
    10. MG_Stefke...........................MG F MPI
    11. Sas.....................................MG TF MPI
    12. Jager...................................MG F MPI
    13. Bruno..................................MG F 180+

    Voorwiel aangedreven.
    01. Mista T ...............................Rover 45 idt Diesel 140 PK
    02. Paul....................................MG ZR160
    03. Frenk..................................Rover 220 coupe
    04. Paps45 en Johan..................MG ZR 160
    05. MIsta T's vriendin ................MG ZR Lemans 120 PK
    06. Mr, B ..................................MG ZR 105


    Reserve:
    01. Bart...................................MG F VVC
    02. Rob (kachel).......................MG F VVC
    03. D.B.C.................................MG F MPI Total loss
    04. Johnny_D...........................Rover 216 coupe
    _________________
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Kevin » do jun 16, 2011 6:07 pm

    ...
    Wie wil er op de bank Achterwiel eerst

    01. Remco...............................MG F MPI
    02.

    Reserve:
    01. Kevin.................................MG F MPI
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door BlackFox » do jun 16, 2011 6:20 pm

    Wie wil er op de bank Achterwiel eerst

    01. Remco...............................MG F MPI
    02.

    Reserve:
    01. Kevin.................................MG F MPI
    02. Benny................................MG F MPI
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Ultimate » do jun 16, 2011 6:40 pm

    Wie wil er op de bank Achterwiel eerst

    01. Remco...............................MG F MPI
    02.

    Reserve:
    01. Kevin.................................MG F MPI
    02. Benny................................MG F MPI
    03. Mike...................................MG F MPI
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Rick » do jun 16, 2011 8:11 pm

    Wie wil er op de bank Achterwiel eerst

    01. Remco...............................MG F MPI
    02. Rick...................................MG F MPI
    03.
    04.
    05.

    Reserve:
    01. Kevin.................................MG F MPI
    02. Benny................................MG F MPI
    03. Mike...................................MG F MPI

    Als iedereen zich als reserve gaat opgeven, gaat het niet door. We moeten wel genoeg mensen hebben die zeker komen.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Kevin » do jun 16, 2011 8:22 pm

    Ik wil er graag bij zijn, maar weet nog niet of ik dan kan, daar is het nu nog te vroeg voor om te zeggen. Ik zit dan met stage en weet nog niet precies wat ik rond die tijd moet doen. Als het voor mij zeker kan verplaats ik mezelf een categorie naar boven.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Rick » do jun 16, 2011 9:22 pm

    :thumbsup:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Ultimate » do jun 16, 2011 9:24 pm

    Kevin schreefColonIk wil er graag bij zijn, maar weet nog niet of ik dan kan, daar is het nu nog te vroeg voor om te zeggen. Ik zit dan met stage en weet nog niet precies wat ik rond die tijd moet doen. Als het voor mij zeker kan verplaats ik mezelf een categorie naar boven.


    Zelfde voor mij
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door RemcovanKuilenburg » do jun 16, 2011 9:30 pm

    Ik weet ook nog niet of ik er bij kan zijn aangezien het nog ze ver weg is maar toch geef ik mijzelf op :-s Het kan zo maar zijn dat ik wat anders heb :roll:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Carl » do jun 16, 2011 9:42 pm

    Wie wil er op de bank Achterwiel eerst

    01. Remco................................MG F MPI
    02. Rick...................................MG F MPI
    03. Carl....................................MG F VVC
    04.
    05.
    06.
    07.
    08.
    09.
    10.

    Reserve:
    01. Kevin..................................MG F MPI
    02. Benny.................................MG F MPI
    03. Mike...................................MG F MPI
    04.
    05.

    Als iedereen zich als reserve gaat opgeven, gaat het niet door. We moeten wel genoeg mensen hebben die zeker komen.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door RemcovanKuilenburg » do jun 16, 2011 9:46 pm

    Top Carl en leuk dat je komt. Welke gaat het worden?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Carl » do jun 16, 2011 9:48 pm

    Zonder twijfel de LHD, met 52mm en trophy luchtfilterhuis
    hopelijk ook TF uitlaat en gemodifieerd TF uitlaatspruitstuk
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door RemcovanKuilenburg » do jun 16, 2011 9:49 pm

    Kijk dan kunnen we gaan kijken naar het verschil tov vorig jaar. Die van mij de TF cams en eens kijken wat het verschil is nu.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door Bruno » do jun 16, 2011 10:27 pm

    Uiteraard ben ik er zoals steeds weer bij. Graag hadden we de racer op de bank gehad, en heel misschien ook de F nog eens, maar de racer is prioriteit.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dyno 2011 ***zaterdag 19 november 2011***

    door RemcovanKuilenburg » do jun 16, 2011 10:32 pm

    Zoals al op Zolder besproken de ZR moet echt een keer op de bank. Eens kijken waar wij nog wat winst kunnen halen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 166 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten