De route zal in het Oosten van Nederland en in een klein stukje van Duitsland plaats vinden. Het zal een route zijn van ongeveer 140km door een bosrijke en heuvelachtige omgeving met mooie landweggetjes, slingerweggetjes, bospaden en
langs roggevelden met onverwachte vergezichten
In de route kom je onder andere een uitkijktoren tegen, wat misschien een bezoek waard is.
Er zullen diverse verrassende elementen in deze route zitten, die zeker de moeite waard zijn.
Inschrijfkosten: geen
Wie gaan er mee:
1. Pierre en Colette
2. Angelique
3. Tukker (OV)
4. Rick
5. Kevin
6. Remieme & Em-Gee-Efke (Erwin & Aline)
7. Jager (OV)
8. Mike (Ultimate)
9. Bart-K
10. Leblar
11. Bruce
12. Johan Q
13. Bruno (OV)
14. Kachel (OV)
15. ......
Na diverse malen de routen gereden te hebben, is hij eindelijk helemaal klaar! En word het tijd om de informatie hier neer te zetten.
De rit is op 28 Augustus 2011. Om 11:00 uur willen wij starten met de rit, deze rit zal ongeveer een 140 km zijn.
Verzamelen tussen 10:00 en 11:00 bij ons thuis
Adres:
Brinkweg 11-i
7691 PE Bergentheim. (Nederland)
Wij zullen gaan lunchen in het Eetcafé de Postelhoek, voor meer informatie en prijslijst kan je hun website bezoeken: http://www.postelhoek.com/eetcafe.html

Uploaded with ImageShack.us
We zullen vanuit daar weer verder gaan met de route. Na een anderhalf uur rijden wilde we nog ergens lekker wat gaan drinken op een mooi Landgoed, in een omgeving wat in ieder geval de moeite waard is om je auto even te verlaten en het Landgoed te bekijken.

Uploaded with ImageShack.us
De eindbestemming zal bij het Boomstamrestaurant het Heemse zijn. Daar lijkt het ons leuk om de dag af te sluiten met een etentje met de mensen die daar prijs op stellen.
Graag zouden wij voor 21 Augustus willen weten wie er mee blijft eten, zodat wij de aantal plaatsen kunnen reserveren.
Voor meer informatie en prijslijst/menukaart verwijzen wij jullie naar de website van Boomstamrestaurant het Heemse : http://www.hetheemse.nl

Uploaded with ImageShack.us
Uiteraard zijn de kosten voor het eten en drinken voor eigen rekening.
Mochten er nog vragen zijn, dan kunnen jullie deze natuurlijk stellen.
Wij hebben er veel zin in.
Groetjes Pierre en Colette






