BUTTON_POST_REPLY 137 berichten
1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-2011
  • Welke datum heeft jullie voorkeur?

    Poll eindigt op vr jun 10, 2011 10:17 pm

    Zondag 31 Juli
    1
    8%
    Zondag 14 Augustus
    2
    17%
    Zondag 28 Augustus
    6
    50%
    Zondag 11 September
    3
    25%
     
    Totaal aantal stemmenCOLON 12
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    1ste Overijsselse Toerrit 28 Augustus2011 UP-DATE 31-7-2011

    door Blue Trophy » za jun 04, 2011 11:31 pm

    Toerrit in het mooie Overijssel ( rondom het Duitse grensgebied )

    De route zal in het Oosten van Nederland en in een klein stukje van Duitsland plaats vinden. Het zal een route zijn van ongeveer 140km door een bosrijke en heuvelachtige omgeving met mooie landweggetjes, slingerweggetjes, bospaden en
    langs roggevelden met onverwachte vergezichten
    In de route kom je onder andere een uitkijktoren tegen, wat misschien een bezoek waard is.

    Er zullen diverse verrassende elementen in deze route zitten, die zeker de moeite waard zijn.

    Inschrijfkosten: geen

    Wie gaan er mee:

    1. Pierre en Colette
    2. Angelique
    3. Tukker (OV)
    4. Rick
    5. Kevin
    6. Remieme & Em-Gee-Efke (Erwin & Aline)
    7. Jager (OV)
    8. Mike (Ultimate)
    9. Bart-K
    10. Leblar
    11. Bruce
    12. Johan Q
    13. Bruno (OV)
    14. Kachel (OV)
    15. ......


    Na diverse malen de routen gereden te hebben, is hij eindelijk helemaal klaar! En word het tijd om de informatie hier neer te zetten.

    De rit is op 28 Augustus 2011. Om 11:00 uur willen wij starten met de rit, deze rit zal ongeveer een 140 km zijn.

    Verzamelen tussen 10:00 en 11:00 bij ons thuis
    Adres:
    Brinkweg 11-i
    7691 PE Bergentheim. (Nederland)


    Wij zullen gaan lunchen in het Eetcafé de Postelhoek, voor meer informatie en prijslijst kan je hun website bezoeken: http://www.postelhoek.com/eetcafe.html


    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us


    We zullen vanuit daar weer verder gaan met de route. Na een anderhalf uur rijden wilde we nog ergens lekker wat gaan drinken op een mooi Landgoed, in een omgeving wat in ieder geval de moeite waard is om je auto even te verlaten en het Landgoed te bekijken.

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us


    De eindbestemming zal bij het Boomstamrestaurant het Heemse zijn. Daar lijkt het ons leuk om de dag af te sluiten met een etentje met de mensen die daar prijs op stellen.
    Graag zouden wij voor 21 Augustus willen weten wie er mee blijft eten, zodat wij de aantal plaatsen kunnen reserveren.
    Voor meer informatie en prijslijst/menukaart verwijzen wij jullie naar de website van Boomstamrestaurant het Heemse : http://www.hetheemse.nl

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Uiteraard zijn de kosten voor het eten en drinken voor eigen rekening.

    Mochten er nog vragen zijn, dan kunnen jullie deze natuurlijk stellen.

    Wij hebben er veel zin in.

    Groetjes Pierre en Colette
    Laatst bijgewerkt door 6 op Blue Trophy, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Ultimate » za jun 04, 2011 11:34 pm

    Klinkt erg goed!
    Eind augustus is mooi denk, dan is het net wat rustiger met meetings en andere ritten
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Kevin » za jun 04, 2011 11:35 pm

    Ik zou er al een apart topic van maken ;) is vast wel wat animo voor :D
    Een van de laatste 2 data zou mij het beste uitkomen, daarvoor ben ik nog op vakantie.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Remieme » zo jun 05, 2011 1:47 am

    Topic even afgesplitst :)

    Mooie omgeving, lijkt me wel wat :)

    Echter een vrij volle agenda. :(

    28 augustus zou ik wel kunnen.
    11 september ook, maar die gaat ongetwijfeld nog ingevuld worden met circa 4 verjaardagsfeesten.
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door crazywolf » zo jun 05, 2011 9:51 am

    Altijd wel geintreseerd in een rit in duitsland :)

    Datum liefst 31 of 14 vermits men zus uitgeteld is voor begin september dus geen idee of ik dan nog kan :mrgreen:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Rick » zo jun 05, 2011 12:41 pm

    Top initiatief! :thumbsup:

    Volgens mij is op 11 september het moezelweekend.

    Mijn voorkeur heeft 31 juli of 28 augustus.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Jager » zo jun 05, 2011 12:59 pm

    Mijn voorkeur gaat uit naar 11 september of eventueel 28 augustus, maar ik heb dan net 3 weken vakantie met de MG erop zitten en weet dus niet of ik dan al weer zin heb in een toertocht :-s
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Toerrit in het mooie Overijssel

    door Ultimate » zo jun 05, 2011 1:08 pm

    Jager schreefColon ik heb dan net 3 weken vakantie met de MG erop zitten en weet dus niet of ik dan al weer zin heb in een toertocht :-s


    Tuurlijk wel, altijd gezellig zo'n rit/meeting
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Andros » zo jun 05, 2011 5:46 pm

    Een beetje uit de buurt maar afhankelijk van de datum wil ik best eens meerijden :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Tukker » zo jun 05, 2011 8:36 pm

    Wij zouden deze rit graag willen organiseren, om deze schitterende route met jullie te kunnen delen.

    Aan deze rit zijn geen kosten verbonden. ( lunch en/of avond eten is voor eigen rekening )

    Welke Zondag heeft jullie voorkeur?

    Zondag 31 Juli
    1. Tukker

    Zondag 14 Augustus
    1. Tukker

    Zondag 28 Augustus
    1. Tukker

    Zondag 11 September
    1. Tukker



    heb tot nu toe nog alles vrij. :)
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Rick » zo jun 05, 2011 8:44 pm

    Welke Zondag heeft jullie voorkeur?

    Zondag 31 Juli
    1. Tukker
    2. Rick
    3. Crazywolf

    Zondag 14 Augustus
    1. Tukker
    2. Crazywolf

    Zondag 28 Augustus
    1. Tukker
    2. Rick
    3. Kevin
    4. Remieme
    5. Jager

    Zondag 11 September
    1. Tukker
    2. Jager
    2. Kevin

    Colette, als je wil kan ik ook een Poll aanmaken met de data of je moet zelf al een datum kiezen (misschien net zo makkelijk).
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Blue Trophy
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON do jun 03, 2010 9:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oud-Bergentheim

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Blue Trophy » zo jun 05, 2011 8:54 pm

    Leuk om te zien dat er al gelijk belangstelling is, wij hebben er zin in!

    @ Rick. Ten eerste bedankt dat je het zo netjes hebt onderverdeeld met voorkeur van data.
    Als je een poll wilt maken, dan heel graag!

    Wij dachten dat de bedoeling was om het eerst in de topic van Bruno te zetten, om eerst te zien of er genoeg animo voor zou zijn, maar geloof dat dat niet helemaal de bedoeling was.

    Groetjes

    Colette
    MGF Trophy 160 BLUE
    MG ZS Yellow
    MG TD 1952 Clipper Blue
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Rick » zo jun 05, 2011 10:16 pm

    Wij vinden het super als iemand het initiatief neemt om een rit te organiseren. Dit jaar zijn er niet veel ritten, onder andere doordat er 3 evenementen op dezelfde dag plaatsvinden.

    Tukker kwam met de voorzet en ik heb het overgenomen.

    Als je een rit wilt organiseren, maak dan een topic aan en de reacties komen vanzelf. Dat heb je nu ook gemerkt.
    Ik ga zo even de poll aanmaken.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door Kevin » zo jun 05, 2011 10:24 pm

    Ik kan zoals aangegeven beide, 28-8 en 11-9. In de poll heb ik ingezet op de 11e
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Toerrit in het mooie Overijssel

    door RemcovanKuilenburg » zo jun 05, 2011 11:29 pm

    28e vrij lastig aangezien het het weekend daarna MGFIM11 is en de 11e ook lastig omdat het het weekend na MGFIM11 is.

    Eind juli ben ik op vakantie dus dan is 14 augustus voor mij de enige optie.

    Zondag 31 Juli
    1. Tukker
    2. Rick
    3. Crazywolf

    Zondag 14 Augustus
    1. Tukker
    2. Crazywolf
    3. Remco

    Zondag 28 Augustus
    1. Tukker
    2. Rick
    3. Kevin
    4. Remieme
    5. Jager

    Zondag 11 September
    1. Tukker
    2. Jager
    2. Kevin
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 137 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten