




quinternet schreefColon En nu? Alsnog de + een keer loskoppelen??


schrokke schreefColonquinternet schreefColon En nu? Alsnog de + een keer loskoppelen??
Je kan het nog eens proberen, met door de MIN pool een kwartiertje af te koppelen, de foutcode te wissen.
Maar als dat niet helpt zul je een T4 nodig hebben om de opgeslagen foutcode te wissen.
Het is wel meestal zo bij airbagsystemen dat de code's niet kunnen gewist worden door de accu af te koppelen.


quinternet schreefColon[
Ok, ga ik proberen.... En anders? Hoe kom ik aan zo'n T4? De dealer?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.