







Kevin schreefColonligt aan de prijs die je vraagt wie je over de vloer krijgt, zet je de F laag in de markt heb je meer van die mensen die zoveel mogelijk voor weinig willen hebben. Zet je de F wat hoger in, sorteer je die er een beetje uit en houd je de meer geïnteresseerden over die wat kunnen en willen besteden


ttdesign6 schreefColonToch kijken mensen dan alleen naar de andere modellen uit '96 die er veel minder goed uitzien en op basis daarvan vonden ze mijn F steeds te duur. (blij dat ik hem niet heb weg gedaan)



Coen schreefColonDat is het voornamelijk. Een nette F van bijv. 2e eigenaar met onderhoudsboekjes levert gewoonweg een stuk meer op dan een bijv Duitse F van 5e eigenaar zonder NAP, boekjes enz. Alleen de meeste mensen op Marktplaats schijnen dat niet helemaal te begrijpen en kijken alleen maar naar de prijs. Vaak is het wel zo door iets meer uit te geven heb je ook een veel mooiere F.



Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.