door Bruno » di jun 07, 2011 9:06 pm
Tja, klinkt allemaal raar, en niet echt klantvriendelijk, maar zo ken ik ook veel mensen die wel zeer tevreden zijn van deze garage. Een verhaal dat opgaat voor elke garage die ik ken, trouwens. De ene heeft verschrikkelijk nare ervaringen, de andere is wel tevreden. Aan de klant zelf te bepalen waar hij zich goed geholpen voelt en waar hij in de steek gelaten wordt, maar veralgemenen zou ik voor Damen en Kroes niet willen doen. Ik doe ookveel zaken met Karl en heb er zeer goede ervaringen mee. Ervaringen die ik bv. bij andere garages dan weer niet had. Het gaat bij mij uiteraard dan wel niet over onderhoud aan mijn wagen, maar wat mij dus betreft, vertrouw ik Karl dus meer dan voor 100%.
M.a.w. als je alleen maar negatieve reakties hoort van een garage kan dit, wat mij betreft, op een zo geheten blacklist. Als je ook possitieve reakties hoort, moet je oppassen en tenslotte moet je de benadeelde partij steeds recht op antwoord geven, vooral in het eerste geval.
In jouw geval zou ik dus inderdaad een andere garage opzoeken, waar je wel vindt dat je goed geholpen wordt. Er zijn er genoeg in Nederland. We kunnen je zeker een lijstje geven, wat de garages in je omgeving betreft.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer