




Ultimate schreefColonIs het misschien een leuk idee om naast de kentekenplaathouders ook MGF.be stickers te laten maken?
Vroeger bij het Seat Ibiza forum had elk lid een sticker op zijn achterruit en zo kon je altijd al de forumers herkennen op de openbare weg.
Ook zie je bij motorrijders vaak zo'n extra sticker op hun kentekenplaat.
Misschien een leuk promotie en herkenbaarheids idee
?

RemcovanKuilenburg schreefColonWij zijn daar al mee bezit geweest. Geduld dus!




Kasper schreefColonCoen, stuur je reactie maar naar mij per PB.
We hebben wel nogal wat speciale eisen. Het gaat niet om zomaar een stickertje maken.


Remieme schreefColonEn niet toegestaan op de kentekenplaat![]()

Coen schreefColonIk zal even een mailtje sturen naar diegene van de NewMINIClub die erover gaat.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.