door benno » zo mei 29, 2011 9:44 am
hallo leden
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, mijn MG -f is afgekeurd op troebel licht, ik zelf heb daar nog nooit van gehoord, maar het blijkt dat de koplamp units in zijn geheel vervangen moeten worden, ik was enigzins erg verbaasd bij de garage en ik zei al dat dit een beetje onzin is zonder dat je verder naar de units gekeken hebt en maar uitgaat van een meetkastje, ik vind het een beetje geld klopperij deze units kosten ongeveer 600 euro per set exclusief, volgens mij als de lichtsterkte op de een andere manier niet goed is , wel dan zou je misschien een ander type lamp er in kunnen zetten en misschien zijn de uinits aan de binnenzijde vuil of iets dergelijks, heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en moet je er dan vanuit gaan dat de units maar vervangen dienen te worden.
ik hoop dat er leden zijn die een oplossing/ raad kunnen geven,
groet,
Benno