Afgelopen week ontdekte m'n vader dat bij de F de plastic afdekking boven de tellers spontaan gescheurd is en los zit. Hij zit nu bij een paar bevestigpunten los en er zit een kleine scheur in de overkapping zelf. Het schijnt dat de boel nu behoorlijk rammelt en door de scheur ziet het er ook niet bepaald fraai uit..
Zie de foto's voor een beter idee van wat ik bedoel:


Heeft iemand anders dit al eerder voor gehad? Is de overkapping makkelijk te vervangen of mag het dashboard er uit? Ik neem aan dat dit onderdeel voor elke MG F/TF het zelfde is en dus van elke willekeurige sloper gehaald kan worden?
Alvast bedankt,
Jarno




