



Murphy schreefColonlees eens door dit topic
http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=10826&bookmark=1&hash=956397ff
vertrouwen op de olietemp. kan ik niet aanraden, denk dat je te laat bent.
Gewoon sensor vervangen.
)die weet wat ik aan de sensor zou moeten meten,indien deze niet stuk is?


Dan weet je sensor locatie al.
Uitzoeken wat er defect is, is eigenlijk vrij simpel. Houd de ader van de sensor even tegen de massa, als de temp-meter naar de max uitslaat is de temp-meter in orde en de sensor de oorzaak.
Een sensor is makkelijk te vinden in een auto onderdelenzaak. Er zijn twee soorten, maar ik denk dat je de 06.60277 moet hebben.
, ik verwacht morgen of overmorgen mijn nieuwe achterruit,dan moet ik zowie zo de halve kap demonteren,



alvast mijn dank voor de hulpvaardige leden hier 

gille schreefColonvolgens mij is het de blauwe stekker,
deze die eigenlijk naar onder wijst(waarschijnlijk om het 'n beetje moeilijker te maken)??
iemand die mij dit kan bevestigen?


gille schreefColonschrokke schreefColonEr zitten 2 temp sensors op de motor. 1 voor de injectie en 1 voor de temp meter. Vandaar dat er ook 2 verschillende in de onderdelen base staat.
De onderdeelnr die ik hierboven opgaf is deze voor de sensor met de blauwe stekker.
deze voor jou
en
deze voor murphy



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.