Is dit normaal omdat alles moet ingereden worden of hebben ze het niet goed gedaan









.


ovi schreefColonSlechte gewoonte van veel garages!![]()
Buurman van mij kwam zo ook thuis nadat hij de multiriem van zijn Garisma had laten vervangen nadat deze gebroken was!De vorige stond er nog geen jaar op en nu een gezoem dat het niet meer om aan te horen was.
Even gekeken en de riem stond zo hard gespannen dat de het lager van de aircopomp aan het huilen was!
Ongelooflijk dat zo'n mensen dan toch nog klanten hebben vraag ik mij dan steeds af.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.