








ttdesign6 schreefColon ik was dus compleet vergeten de 5 draadjes vanuit de auto ook weer af te tapen.Domme fout dus
maar

Ik zal straks eens een foto plaatsen.
ttdesign6 schreefColonWat elektronica betreft is het toch minder gesteld in mijn F

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.