Of een MOD om dit te maken

Bijvoorbaad dank!
MVG Sergio












sjirafje schreefColonHelemaal nutteloos vind ik het niet.
Wanneer je namelijk een windscherm hebt is het niet mogelijk om het dak vanaf de bestuurdersplek te openen of te sluiten. (mij lukt het iig niet) Ik kan dus wanneer ik in de file sta, niet zomaar even mijn dak open of dicht doen, omdat ik daarvoor moet uitstappen.
Maar ik heb over het systeem dat MG destijds leverde ook veel slechte verhalen gehoord. (met name dat bevestigingspunten afbreken etc)



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.