tis de bedoeling dat ze mee gaan rijden in de autos onder begleiding van politie en afgezete wegen in 1 lange stoet.
hier de poster voor de mensen die met hun auto mee willen doen.

Ook worden er nog kinderen gezocht heb contact gehad met de organisatie en er zijn nog plekjes genoeg voor kinderen dus weet je kinderen die ziek zijn of een beperking hebben of een opvang bij jou in de buurd maakt niet uit en wil je dat die kinderen de kans krijgen op een geweldige dag maak er dan reclame van stuur ze email met de link van de site of print en bezorg een poster dit is de kinder aanmeld poster

of kijk gewoon op de site http://www.cars4kika.nl
met zn alle voor de kids



reageer dan aub of vraag andere waarvan je weet dat ze wel een sportauto waardige auto hebben het moe gewoon een feest worden
