













Ronald MG TF schreefColonEn ja hoor, daar is Murphy weer.....![]()
![]()
![]()


Ronald MG TF schreefColonEn ja hoor, daar is Murphy weer.....![]()
![]()
![]()
Net bericht gekregen van de organisatie dat, tenzij er annulaties komen, we enkel de sessie tussen 17.00 en 18.00 kunnen rijden....er is schijnbaar al enkele weken een enorme vraag en toeloop naar deze trackdays op gang gekomen, dankzij het mooie weer.
Grrrrrrrrrrr.....





Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.