Dames en heren, even advies gevraagd over een beslissing waar ik nog niet over uit ben. Ik ben aan het nadenken over een tweede auto om de TF een beetje te besparen. Niet dat het echt nodig is omdat ik er slechts 4.000 km per jaar mee rij, (korte afstanden doe ik met de fiets) maar je herkend dat wel: heb je net je auto gewassen en gepoetst, moet je er mee weg door de regen of sneeuw. En waar parkeer je tegenwoordig veilig?
Dus een stevig auto die je gerust 'overal en nergens' neer kan knikkeren en overal naar toe kan rijden. Een auto die een stootje kan hebben, denk maar aan die -censuur- verkeersdrempels

Een auto voor het vervoeren van grotere aankopen en meerdere personen, maar ook een typische Engelse auto van een merk waar een gechiedenis achter zit en niet in ierdere straat ziet staan

En het is natuurlijk leuk om twee totaal veschillende auto's te hebben. Dus dan kom je al snel op zoiets als
dit.
Ik twijfel over de km stand en de herkomst. Wat denken jullie, is die advertentie betrouwbaar of niet?