BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Oproep
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Oproep

    door Bruno » za mei 07, 2011 1:22 am

    Hoi beste forummembers,

    Gewoon even de vraag om technische vragen in eerste instantie op het forum te plaatsen en niet in per direct in mijn mailbox te droppen. Dagelijks ben ik tegenwoordig bijna een uur bezig met allerhande MG gerelateerde vragen te beantwoorden/lezen via PB en/of mail, terwijl deze even goed op het forum kunnen gepost worden (daar dient het forum tenslotte voor). Ik ben uiteraard geen helpdesk.
    Gewoon een oproep dus, om jezelf eerst af te vragen of de vraag inderdaad niet gewoon ook in algemeen/technisch kan, i.p.v. in Bruno's mailbox. Andere vragen die wel ter mijner adres alleen kunnen, mogen nog wel uiteraard en zal ik met plezier beantwoorden, maar jullie begrijpen hopelijk ook, dat ik dus wat moet snoeien in mijn MG mail/PB verkeer, want dit is echt niet leuk meer.
    Als het forum openenen steeds een opgave wordt, zijn we immers verkeerd bezig.

    Hopelijk hebben jullie hier begrip voor
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Oproep

    door Andros » za mei 07, 2011 2:07 am

    Bruno gaat ten onder aan zijn eigen succes?

    Mja, kan het wel begrijpen. Er zijn op dit forum een aantal personen die enorm veel van de technische zaken af weten met het effect dat iedereen zich op die personen gaat richten. Het blijft uiteraard een forum en dat werkt nog altijd het beste als we van elkaar leren, niet van enkelen. Heb soms hetzelfde met PC en electronicaproblemen en dat kan na een tijd zelfs vervelend worden, hoe graag je het ook doet.
    De nachtspotter!
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten