







BlackFox schreefColonDe standaard zeikstraaltjes hebben ook geen druk


Bruno schreefColon WD40 zou ik er niet door blazen, daar het vochtverdrijvend is en de WD40 nog lang in de leidingen gaat blijven zitten en lang een film gaat achterlaten op de ruit...denk ik. Ik heb het zelf echter nooit geprobeerd.


Bruno schreefColonandere pomp !

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.