door Moderators » ma apr 25, 2011 1:06 pm
Beste Forum gebruikers,
Via deze weg willen wij jullie op de hoogte stellen van een aantal veranderingen. Afgelopen zaterdag zijn wij, (Bruno, Luc, Eric, Kasper, Rick en Remco) bij elkaar gekomen voor een vergadering. Deze vergadering duurde in totaal 6 uur wat een bewijs is dat dit brood nodig was. Er is heel wat besproken en een aantal veranderingen aangedragen om ons forum op een hoog niveau te houden.
Zoals je al hebt kunnen merken is het te koop gedeelte opgesplitst in een Voertuig gedeelte en een onderdeel gedeelte. Dit om het wat overzichtelijker te maken. De voertuigen blijven er in staan ongeacht hoe lang al. Dit om als iemand een MG F of TF wil gaan kopen op het forum kan terug zien of deze al eens op het forum heeft gestaan. Indien je een voertuig te koop hebt gezet en deze is verkocht wel even een slot doorgeven. Onderdelen gaan wij actiever wissen. Ouder dan een jaar zal gewist gaan worden. En hiervoor ook de vraag, heb je het onderdeel verkocht geef even een slotje door. Wij willen nogmaals vragen om als iemand iets te koop zet wat in jouw ogen te duur is deze topic niet te vervuilen met deze mededeling. Indien het te duur is zal deze toch niet verkocht worden.
Bij het algemeen technische info en projects willen wij vragen om on topic te blijven. Dit om de informatie die daar gedeeld wordt schoon te houden en een informatie bron te laten zijn. Wij en de moderators zullen actiever gaan wissen indien er off topic dingen worden gepost. Dit is niet om politie agent te willen spelen maar zoals eerder genoemd het schoon te houden.
Het Chatten, Testen gedeelte is voor dingen zoals fotografie maar ook het MG Cafe is bedoeld om gezellig bij te beppen met elkaar. Gebruik deze ook daarvoor. Wij hebben dan ook unaniem besloten om geen chat box te openen op het forum.
Kasper heeft aangegeven dat door zijn werk en werkzaamheden als vice voorzitter van de MG Car Club Holland te weinig tijd heeft voor de club kleding. Besloten is dat Rick en Remco dit op zich gaan nemen. Er zal gekeken gaan worden naar nieuwe kleding stukken en weer een voorraad te gaan nemen. Zodra er meer bekend is dan horen jullie dit natuurlijk.
Er is nog veel meer besproken maar later horen jullie daar veel meer over.
Een heel mooi, dakloos en veilig seizoen toegewenst namens het bestuur van MGF.BE. En dat wij een ieder mogen gaan verwelkomen op een van de evenementen. Het gaat een mooi jaar worden.
Groet,
Het bestuur en Moderators van MGF.BE
Het grootste Nederlandstalige forum voor de MGF en de MGTF enthousiast