Nu is er het volgende probleem:
De auto gaat niet meer op slot met de afstandsbediening. En als ik hem wil starten blijft hij op de vergrendeling staan met de pieptoon. Wederom, als ik hem er vanaf wil halen met de afstandsbediening doet hij dit niet en start hij dus uiteraard niet.
Dus bij deze.....HELP!
Moet hij ergens gereset worden, is er iets van kabel bekneld geraakt (wat ik betwijfel) of iets anders...


? en heb je eens geprobeert met de accu af te koppelen en weer aan te sluiten !!!
