Ik heb al de voorste schokdempers en bushen voor de anti roll bar vervangen, 2 nieuwe lower arms en track rod ends laten plaatsen ,4 nieuwe ball joints, 2 nieuwe wiellagers achteraan veranderd.
Alsook is de voorste veerbol door een 2de hands veranderd, de wagen is uitgelijnd en de wielen zijn uitgebalanceerd.
En toch blijf ik vinden dat de wagen niet rijdt hoe het volgens mij zou moeten zijn
Op vernieuwe asfaltwegen geen of nauwelijks trillingen waarneembaar, eens op oneffen baan vindt ik dat ge de trillingen enorm in de carroserie voelt en soms ook in het stuur.
Heb dan soms ook het gevoel dat de wagen wil verspringen vooraan
Iemand raad waar ik alsnog kan naar kijken of laten naar kijken???
Zo rijden verpest toch beetje de fun.






