Wachtend op het tussenstuk van mijn Mk1 cat naar de Mk2 Milltek rijd ik nog gewoon rond met de standaard demper.
Vandaag is gebleken dat dit een goede keus is anders kon ik de Milltek al gelijk afschrijven. Mijn F is vandaag namelijk met een trekhaak bewerkt...
Eerst kijken wat de schade precies is, waarschijnlijk alleen de achterbumper en dan laat ik die fixen (of ik doe het zelf). Als de bumper eraf ligt kan ik gelijk de pijp plaatsen en weer lekker veel lawaai maken.
Hieronder vast de Milltek:




goed om te horen