bartje01 schreefColonhttp://www.tear-aid.nl/
succes

Powerman schreefColonDe wereld beroemde MG softtop gaatjes , wie heeft ze niet...

Powerman schreefColonStraps komen er meestal pas op als de gaatjes zichtbaar zijn Jammer genoeg.
Heb nog wel een paar setje straps anti gaatjes en anti blokkeren van je softtop frame bij inklappen liggen voor de liefhebbers van geen gaatjeswerkt echt perfect

ttdesign6 schreefColonPowerman schreefColonStraps komen er meestal pas op als de gaatjes zichtbaar zijn Jammer genoeg.
Heb nog wel een paar setje straps anti gaatjes en anti blokkeren van je softtop frame bij inklappen liggen voor de liefhebbers van geen gaatjeswerkt echt perfect
Ik heb ze indertijd eens van je gekocht en daarna ook zelf een aantal setjes verkocht en ik kan dit alleen maar beamen.
Gelukkig bij mij geen gaatjes!

philipvanv schreefColonIk heb de straps ook, en bij mij zijn er wel gaatje ingekomen. Nu heb ik aan de binnenkant leren lapjes geplakt op de plaatsen waar de meeste slijtage voorkomt. Ik heb er spijt van dat ik dit niet vroeger deed, want in het leer is duidelijk te zien wat een effect de scharnieren hebben op de softtop.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.