Ik heb vaak last dat tijdens het schakelen ik vrij moeilijk in de 1ste en 2de versnelling kom. 3de, 4de en 5de gaat goed...alhoewel niet zo soepel als in mij ford fiesta
Zou het aan de versnellingsbak oliepeil kunnen liggen of is mijn koppeling naar de
anybody?



