BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
kika cabrio tour goed doel (alvast wat fotos van de tour)
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    kika cabrio tour goed doel (alvast wat fotos van de tour)

    door R.de.heus » wo maart 30, 2011 10:14 pm

    Tweede editie van de KiKaCabriotour

    Na het grote succes van vorig jaar, organiseert Cabriotour.nl op zondag 15 mei 2011 alweer de tweede editie van de KiKa Cabriotour. De KiKa Cabriotour is een bijzonder evenement: Cabriotour.nl bezorgt u een onvergetelijke dag, met als gezamenlijk doel een mooi geldbedrag in te zamelen voor Stichting KiKa, (Kinderen Kankervrij). De opbrengst van de tour is o.a. bestemd voor nieuw wetenschappelijk onderzoek; lees hier meer.
    Dit jaar starten wij in de bosrijke omgeving van Ermelo op de Veluwe bij het Regardz Hotel Heerlickheijd van Ermelo. De route zal over de Veluwe gaan met heidevelden, bossen en pitoreske dorpjes.

    Voor wie?

    Iedereen die KiKa een warm hart toedraagt is van harte welkom met zijn of haar eigen Cabrio; ongeacht het merk, type en de leeftijd van de auto.
    Maar... uiteraard zijn er ook voor mensen die zelf geen Cabrio bezitten, ontzettend veel mogelijkheden!
    - Rij mee met de Cabrio VIP Bus en wordt gereden! Vermaak en bediening aan boord!
    - Huur een Cabrio! (zamel geld in met uw collega's, sportteam, vriendenclub, studiegenoten etc.)
    - Regel een Cabrio! (Laat u sponsoren door uw werkgever)
    - Leen een Cabrio van vrienden/kennisen/buren!
    - Ga naar uw dealer en leg uit dat u voor het goede doel graag een dag een Cabrio wilt gebruiken! (Vorig jaar een succesvolle formule!)

    Let op! Vorig jaar hebben we veel mensen moeten teleurstellen, omdat alle plaatsen al bezet waren. Schrijf u daarom zo snel mogelijk in!

    Programma

    Het programma ziet er (onder voorbehoud van kleine weizigingen) als volgt uit:

    12.00 uur Optioneel Lunch-buffet

    13.00 uur Ontvangst met koffie/thee met wat lekkers

    13.45 uur Briefing door Cabriotour.nl en uitleg roadbook

    14.00 uur Start KiKa-Cabriotour met onderweg een aangename verrassing

    16.30 uur Finish met aansluitend borrel

    17.00 uur Prijsuitreiking met bekendmaking “Opbrengst KiKa Cabriotour”

    18.00 uur Optioneel Diner-buffet


    Pakketten Cabrio

    Van elke 100 Euro gaat het grootste deel naar Stichting KiKa, maar een klein deel gaat naar onvermijdelijke kosten (catering, locatie, etc.) Afhankelijk van het definitieve aantal deelnemers, zal er per auto circa 90 Euro naar Stichting KiKa gaan.
    Er zijn 4 verschillende pakketten voor u samengesteld:

    Pakket A KiKaCabriotour
    Totaalprijs voor 2 personen 100,- Euro* inclusief:

    - Deelname KiKaCabriotour
    - Koffie / thee en wat lekkers bij ontvangst
    - Parkeren op eigen terrein Regardz
    - Gedetailleerde routebeschrijving
    - Verrassing onderweg
    - Aandenken
    - 2 drankjes pp bij terugkomst
    - CO2 compensatie
    - Unieke ervaring

    Pakket B Lunch + KiKaCabriotour
    Totaalprijs voor 2 personen 135,- Euro* inclusief:

    - Lunchbuffet verzorgd door Regardz
    - Deelname KiKaCabriotour
    - Koffie / thee en wat lekkers bij ontvangst
    - Parkeren op eigen terrein Regardz
    - Gedetailleerde routebeschrijving
    - Verrassing onderweg
    - Aandenken
    - 2 drankjes pp bij terugkomst
    - CO2 compensatie
    - Unieke ervaring

    Pakket C KiKaCabriotour + Diner
    Totaalprijs voor 2 personen 150,- Euro* inclusief:

    - Deelname KiKaCabriotour
    - Koffie / thee en wat lekkers bij ontvangst
    - Parkeren op eigen terrein Regardz
    - Gedetailleerde routebeschrijving
    - Verrassing onderweg
    - Aandenken
    - 2 drankjes pp bij terugkomst
    - CO2 compensatie
    - Unieke ervaring
    - Dinerbuffet verzorgd door Regardz

    Pakket D Lunch + KiKaCabriotour + Diner
    Totaalprijs voor 2 personen 185,- Euro* inclusief:

    - Lunchbuffet verzorgd door Regardz
    - Deelname KiKaCabriotour
    - Koffie / thee en wat lekkers bij ontvangst
    - Parkeren op eigen terrein Regardz
    - Gedetailleerde routebeschrijving
    - Verrassing onderweg
    - Aandenken
    - 2 drankjes pp bij terugkomst
    - CO2 compensatie
    - Unieke ervaring
    - Dinerbuffet verzorgd door Regardz

    *alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW

    informatie op


    http://www.cabriotour.nl/2011kika-algemeen.html
    Laatst bijgewerkt door 1 op R.de.heus, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: kika cabrio tour goed doel

    door R.de.heus » do maart 31, 2011 6:36 pm

    ik zelf heb me ingeschreven om mee te doen zijn er nog meer liefhebbers het schijnt echt leuk te zijn en uiteraard voor een erg goed doel
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: kika cabrio tour goed doel

    door R.de.heus » vr apr 08, 2011 9:05 pm

    nou er is niet erg veel animo voor he is er nog een evenement die dag of wil er niemand geld aan uitgeven ofzo :?
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: kika cabrio tour goed doel

    door firefighter » vr apr 08, 2011 11:20 pm

    Ik vind het een kika-goed idee voor een zeer goed doel :thumbsup:

    Jaren geleden heb ik zelf een KIKA-rit voor quads georganiseerd. Een zeer
    geslaagde rit met internationale deelname (NL,B,D)

    Helaas vind ik de pakket-prijzen een beetje aan de hoge kant !! (voor ons tenminste)
    Hadden graag mee gereden, zij het niet dat zowel ik als mijn vrouw, sinds
    afgelopen week werkeloos zijn geworden :(

    Daarom, vanuit ons hart, wensen wij de organisatie veel succes (en geld) toe
    en hoop dat het wederom een geslaagde dag mogen gaan worden met
    vele blije kindersnoetjes :) :)

    Ik hoop echt dat we er volgend jaar bij kunnen zijn, ik gun het KIKA van harte.

    Greetz

    Geert-Jan en Wendy
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: kika cabrio tour goed doel

    door Jager » ma apr 11, 2011 9:35 pm

    Op zich had ik wel mee willen doen, maar ik ben dan met de MG aan het touren in Schotland :D .
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: kika cabrio tour goed doel

    door R.de.heus » wo apr 13, 2011 8:59 am

    laatste mail die ik nu ontvangen heb is dat er al 110 inschrijvingen zijn en er nog voor zon 200 autos plek is dus kom op mensen gezellig voor het goeden doel rijden.
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: kika cabrio tour goed doel

    door R.de.heus » ma mei 16, 2011 9:09 pm

    Hier wat fotos van de tour als impressie hoe het was er zijn onderweg heel veel fotos gemaakt nog door profesionele fotografen van de stoet en ook per auto moest er gestopt en geposed worden die dvd heb ik na besteld komt over 2 weken ongeveer dus dan plaats ik er een paar mooie bij

    vrouwtje had op de kinder opvang met wat kinderen een kika pooster gemaakt dus die moest op de auto om te showen natuurlijk
    Afbeelding

    gespot mischien een bekende van hier?
    Afbeelding

    hoort er ook beetje bij he
    Afbeelding

    de ietwat prijzigere autotjes
    Afbeelding

    in de rij voor 1 van de foto shoots
    Afbeelding

    dankzij de pooster kwam mijn autotje op het grote beamer scherm in de verzamel zaal
    Afbeelding

    en daar hebben we het natuurlijk allemaal voor gedaan was nog niet het totaal bedrag nog niet alles was geteld maar hoop volgend jaar nog meer autos en nog hoger bedrag
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: kika cabrio tour goed doel (alvast wat fotos van de tou

    door ttdesign6 » di mei 17, 2011 12:02 am

    Mooi beeldmateriaal en een heel leuke tour zo te zien!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: kika cabrio tour goed doel (alvast wat fotos van de tou

    door RemcovanKuilenburg » di mei 17, 2011 10:18 am

    En er komt er weer een aan. Cars4Kika is de volgende. Het zou een leuk initiatief zijn om daar heen te gaan.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten