BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1
Nieuwe softtop nodig?
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

    Nieuwe softtop nodig?

    door Gab » wo maart 30, 2011 4:50 pm

    Ik wil even een goed adres (in iedergeval naar mijn mening) met jullie delen als de softtop toe is aan vervanging:

    http://www.cabrioservicememelink.nl

    Nee, ik heb hier geen belang bij, noch is het familie o.i.d. Afgelopen zaterdag ben ik vanuit Gent naar Laren gereden (jammer dat het geen opendakjesweer was....) en de rit van 2,5+ uur was het waard.

    Ik ben nu weer in het bezit van een mooi, beige strak dak met een glazen ruitje. De ondernemer heeft zelf ook MGF' jes gereden en heeft er al meerdere opnieuw voorzien van een nieuw dak volgens zijn zeggen dus de ins- en outs zijn bij hem bekend.

    Doe er je voordeel mee!
    MGF Britisch Racing Green, Abingdon uitvoering. (Nog) geen enkele mod whatsoever behalve een waxoil behandeling ;o)
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door BlackFox » wo maart 30, 2011 6:18 pm

    Mooie tip, in de verre toekomst zal dit voor mij ook wel eens van toepassing zijn als Renovo niet met een reviver voor rode daken gaat komen.

    Prijs is op aanvraag, maar kun je een richtprijs meegeven?
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Sas
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 339
    GeregistreerdCOLON za mei 01, 2010 2:24 pm
    WoonplaatsCOLON Den Helder (NL)

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door Sas » wo maart 30, 2011 6:55 pm

    En een foto? :)
    --- Groetjes Sas ---
    - 2002 Anthracite TF
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door Gab » wo maart 30, 2011 8:17 pm

    Sas schreefColonEn een foto? :)


    kan je er een sturen van before en after maar weet ff niet hoe ik ze hier moet plaatsen.

    iig erg strak geworden
    MGF Britisch Racing Green, Abingdon uitvoering. (Nog) geen enkele mod whatsoever behalve een waxoil behandeling ;o)
  • Avatar gebruiker
    Sas
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 339
    GeregistreerdCOLON za mei 01, 2010 2:24 pm
    WoonplaatsCOLON Den Helder (NL)

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door Sas » do maart 31, 2011 6:32 pm

    Voor

    Afbeelding

    Na

    Afbeelding

    Dat ziet er zeker strak uit!!!
    --- Groetjes Sas ---
    - 2002 Anthracite TF
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door etienne » do maart 31, 2011 7:18 pm

    dat ziet er mooi strak uit en zeker met het glazen ruitje :thumbsup:
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door Gab » do maart 31, 2011 9:54 pm

    etienne schreefColondat ziet er mooi strak uit en zeker met het glazen ruitje :thumbsup:



    Dacht ik ook! En dat kleinere glazen ruitje is niet eens hinderlijk vergeleken bij de grotere plastic ruit.
    MGF Britisch Racing Green, Abingdon uitvoering. (Nog) geen enkele mod whatsoever behalve een waxoil behandeling ;o)
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door Powerman » zo apr 03, 2011 6:12 pm

    Ziet er netjes uit in vergelijking met de oude top , ik plaats zelf ook softtops en glas/kunststof raam units voor MGF MG TF en weet wat dat voor prachtig resultaat het oplevert.

    Sta er zelf ook nog elke keer van te genieten hoe een MG ervan opknapt.

    Alleen een nieuw kunststof raampje kan trouwens ook een hele verbetering zijn voor een wat kleiner budget



    Afbeelding
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door Gab » zo apr 03, 2011 10:58 pm

    Powerman schreefColonAlleen een nieuw kunststof raampje kan trouwens ook een hele verbetering zijn voor een wat kleiner budget


    Klopt, dat wilde ik eerst ook, maar de rest van de kap was zo verkleurd (en had hier een daar al slijtageplekjes) dat alleen een achterruitje een kleurverschil zou opleveren op de onderrand.

    Heb totaal geen spijt en... het is altijd van meerwaarde nu ik hem te koop heb staan (zie ook te koop gedeelte in het forum :wink: ).
    MGF Britisch Racing Green, Abingdon uitvoering. (Nog) geen enkele mod whatsoever behalve een waxoil behandeling ;o)
  • Steffie
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 353
    GeregistreerdCOLON ma apr 20, 2009 11:07 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Nieuwe softtop nodig?

    door Steffie » do apr 14, 2011 12:34 pm

    Een echte Abingdon! Mooi
    MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
    Blue Flame Performance Exhaust
    Nieuw setje glimmend walnoot
    52mm Throttle Body + K&N
    Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame
BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten