BUTTON_POST_REPLY 115 berichten
British Autojumble 26-06-2011
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    British Autojumble 26-06-2011

    door Rick » di maart 29, 2011 12:11 am

    http://www.britishcarexperience.nl/pages/evenementen/british-autojumble-2011.php schreefColonBRITISH AUTOJUMBLE 2011
    Van klassieke tot moderne Engelse auto's van alle merken zijn te bewonderen op de British Autojumble in Waalwijk.

    Zondag 26 juni 2011 is er voor de 13e keer de British Autojumble in Waalwijk. Een Classic Event dat is uitgegroeid tot een internationaal evenement dat op vele agenda's van autoclubs en handelaren met hoofdletters wordt geschreven. In het Lidopark gelegen aan de rand van de Drunense Duinen in Waalwijk verzamelen zich meer dan 1.000 Britse automobielen. Aan de bosrand vindt u allerlei stands van onderdelenleveranciers uit Nederland, België en Groot-Brittannië die hier hun waar aan de man brengen. In deze prachtige omgeving van gras, bomen en waterpartijen zullen wederom schitterende Britse auto's te bewonderen zijn voor het publiek. Vele merkenclubs uit Nederland, België en Engeland zullen op dit evenement wederom aanwezig zijn. Zodoende zijn er naast de diverse type MG's ook veel Austin-Healeys, Morgans, TVR's, Mini's, Triumphs, Landrovers, Jaguars, Daimlers, Austins, Morrissen en nog vele andere merken te bewonderen. Tevens is er ook de mogelijkheid om naast de auto overgebleven onderdelen van een restauratie of een garageopruiming te verkopen, want veel Engelse auto's gebruiken immers dezelfde onderdelen. Wilt u de auto verkopen plaats hem dan in het vak "CARS FOR SALE" Tegen het middaguur komen de picknick manden tevoorschijn voor een grote landelijke picknick opgeluisterd door een leuk stukje dixielandmuziek. Voor de bezoekers die van ver komen heeft Hotel Waalwijk een leuk arrangement. Overnacht u zaterdagavond hier, dan kunt u de British Autojumble stijlvol beginnen met een full Engels breakfast van saucages, scrambled eggs, bacon en white beans in tomato sauce. Een 2-persoonskamer inclusief ontbijt kost € 74,50 per kamer. U kunt rechtstreeks boeken via info@hotelwaalwijk.nlof tel: 0416- 336 045. Bij dit hotel staat uw klassieker 's nachts op een afgesloten parkeerplaats. Handelaren in onderdelen en Britse sportauto's zijn van harte welkom op de British Autojumble. Inschrijving of reservering is niet verplicht, maar wel graag even een e-mail of telefoontje naar de organisatie: Nico Tuk 06-21538123 of autojumble-waalwijk@online.nlDe British Autojumble is geopend van 10 tot 17 uur en vrij toegankelijk voor alle publiek. Alleen bezitters van Britse automobielen en Britse merkenclubs mogen met hun auto's op het terrein.


    Dit jaar probeert MGF.BE wederom als "club" aanwezig te zijn op de British Autojumble te Waalwijk, ondanks dat dit evenement samen valt met de Midzomertour en MG live.
    Het vindt dit jaar plaats op 26 juni van 10:00 tot 17:00 in Waalwijk (NL).
    Dit is één van de grootste evenementen in de BENELUX speciaal voor Engelse auto's. Je vindt er dus MG's, Rovers, Mini's, Aston Martins, Bentley's, Jaguars, Rolls'en, Lotus,.....
    Onze vrienden van MG-R.nl gaan er ook heen.

    Een kleine impressie van vorig jaar
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Meer foto's kun je hier vinden:
    http://www.mgf-tf.com/gallery2/v/events/eventsMGClubs/BAJ2010/

    Wie gaan er dit jaar naar het BAJ:
    1. Rick
    2. Remco
    3.
    4.
    5.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door Kevin » di maart 29, 2011 12:12 am

    Rick schreefColonWie gaan er dit jaar naar het BAJ:

    1. Rick
    2. Remco
    3. Kevin
    4.
    5.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door Ultimate » di maart 29, 2011 11:49 am

    Balen, ik wil wel maar het andere plannen die dag
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door Andros » di maart 29, 2011 2:05 pm

    Tja, dit jaar vallen de autojumble en de midzomertour samen. Ben vorig jaar op beide evenementen geweest maar mij is de midzomertour enorm goed bevallen. Ik merk alleen wel dat de rit daar korter gaat worden dus ik twijfel nog. Keuzes, keuzes ><
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door JohanQ » wo maart 30, 2011 10:30 pm

    Ben er ook weer bij......
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door em-gee-efke » do maart 31, 2011 1:16 pm

    De kans is groot dat we dan nog op vakantie zijn, maar... moest dat tòch niet het geval zijn, komen we wel een kijkje nemen denk ik ;)
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door ttdesign6 » di apr 05, 2011 12:09 am

    1. Rick
    2. Remco
    3. Kevin
    4. JohanQ
    5. Tom
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door RemcovanKuilenburg » di apr 05, 2011 11:49 am

    JohanQ schreefColonBen er ook weer bij......


    Gezellig dat je komt. Je staat er bij!
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door mrcarribean » za apr 09, 2011 2:21 pm

    hey

    mag er ook een geel gevaar ZRKE bij :lol:

    1. Rick
    2. Remco
    3. Kevin
    4. JohanQ
    5. Tom
    6. mrcarribean
    ...

    mrcarribean(terug van weg geweest)
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door Rick » za apr 09, 2011 4:33 pm

    Landrover mag ook, maar bij voorkeur een MG. :lol:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door firefighter » za apr 09, 2011 7:47 pm

    Ook wij zijn weer van de partij :)

    MGreetz

    Geert-Jan en Wendy
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door MGTF160 » do apr 14, 2011 3:25 pm

    Misschien kom ik ook wel even kijken maar dat weet ik pas tegen die tijd.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door em-gee-efke » wo mei 18, 2011 9:00 pm

    Zoals het er nu naar uit ziet, zijn wij van de partij in Waalwijk :-)
    MGF Co-pilote
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door firefighter » wo mei 18, 2011 11:05 pm

    1. Rick
    2. Remco
    3. Kevin
    4. JohanQ
    5. Tom
    6. mrcarribean
    7.Geert-Jan en Wendy
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: British Autojumble 26-06-2011

    door Remieme » do mei 19, 2011 1:47 pm

    1. Rick
    2. Remco
    3. Kevin
    4. JohanQ
    5. Tom
    6. mrcarribean
    7.Geert-Jan en Wendy
    8. Remieme & Em-Gee-Efke (OV)
BUTTON_POST_REPLY 115 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten