http://www.britishcarexperience.nl/pages/evenementen/british-autojumble-2011.php schreefColonBRITISH AUTOJUMBLE 2011
Van klassieke tot moderne Engelse auto's van alle merken zijn te bewonderen op de British Autojumble in Waalwijk.
Zondag 26 juni 2011 is er voor de 13e keer de British Autojumble in Waalwijk. Een Classic Event dat is uitgegroeid tot een internationaal evenement dat op vele agenda's van autoclubs en handelaren met hoofdletters wordt geschreven. In het Lidopark gelegen aan de rand van de Drunense Duinen in Waalwijk verzamelen zich meer dan 1.000 Britse automobielen. Aan de bosrand vindt u allerlei stands van onderdelenleveranciers uit Nederland, België en Groot-Brittannië die hier hun waar aan de man brengen. In deze prachtige omgeving van gras, bomen en waterpartijen zullen wederom schitterende Britse auto's te bewonderen zijn voor het publiek. Vele merkenclubs uit Nederland, België en Engeland zullen op dit evenement wederom aanwezig zijn. Zodoende zijn er naast de diverse type MG's ook veel Austin-Healeys, Morgans, TVR's, Mini's, Triumphs, Landrovers, Jaguars, Daimlers, Austins, Morrissen en nog vele andere merken te bewonderen. Tevens is er ook de mogelijkheid om naast de auto overgebleven onderdelen van een restauratie of een garageopruiming te verkopen, want veel Engelse auto's gebruiken immers dezelfde onderdelen. Wilt u de auto verkopen plaats hem dan in het vak "CARS FOR SALE" Tegen het middaguur komen de picknick manden tevoorschijn voor een grote landelijke picknick opgeluisterd door een leuk stukje dixielandmuziek. Voor de bezoekers die van ver komen heeft Hotel Waalwijk een leuk arrangement. Overnacht u zaterdagavond hier, dan kunt u de British Autojumble stijlvol beginnen met een full Engels breakfast van saucages, scrambled eggs, bacon en white beans in tomato sauce. Een 2-persoonskamer inclusief ontbijt kost € 74,50 per kamer. U kunt rechtstreeks boeken via info@hotelwaalwijk.nlof tel: 0416- 336 045. Bij dit hotel staat uw klassieker 's nachts op een afgesloten parkeerplaats. Handelaren in onderdelen en Britse sportauto's zijn van harte welkom op de British Autojumble. Inschrijving of reservering is niet verplicht, maar wel graag even een e-mail of telefoontje naar de organisatie: Nico Tuk 06-21538123 of autojumble-waalwijk@online.nlDe British Autojumble is geopend van 10 tot 17 uur en vrij toegankelijk voor alle publiek. Alleen bezitters van Britse automobielen en Britse merkenclubs mogen met hun auto's op het terrein.
Dit jaar probeert MGF.BE wederom als "club" aanwezig te zijn op de British Autojumble te Waalwijk, ondanks dat dit evenement samen valt met de Midzomertour en MG live.
Het vindt dit jaar plaats op 26 juni van 10:00 tot 17:00 in Waalwijk (NL).
Dit is één van de grootste evenementen in de BENELUX speciaal voor Engelse auto's. Je vindt er dus MG's, Rovers, Mini's, Aston Martins, Bentley's, Jaguars, Rolls'en, Lotus,.....
Onze vrienden van MG-R.nl gaan er ook heen.
Een kleine impressie van vorig jaar
Meer foto's kun je hier vinden:
http://www.mgf-tf.com/gallery2/v/events/eventsMGClubs/BAJ2010/
Wie gaan er dit jaar naar het BAJ:
1. Rick
2. Remco
3.
4.
5.





