Nu loop aan de linkerkant van het blok de koelvloeistofslang van de kachelradiateur erg dicht langs een uitlaatpijp. (1mm
Iemand hier ervaring mee en hoe opgelost ?
groeten Eddy




















Ultimate schreefColonVanwaar de verwijdering van mijn post?


Ultimate schreefColonHeel vreemd inderdaad.
Er stond alleen dat ik het erg mooi vond en dat ik het ook wil.
Niets enstigs

Carl schreefColonUltimate schreefColonHeel vreemd inderdaad.
Er stond alleen dat ik het erg mooi vond en dat ik het ook wil.
Niets enstigs
"ook wil" is iets dat ik gezien heb toen het wegfloepte, echt waar...
Ben er wel zeker van dat niemand dergelijke posts zou weghalen, ben je zeker dat je niet met een haperende muis ofzo zelf per ongeluk iets weghaalde? Bij mij durft de poes ook al wel eens op m'n toesenbord gaan liggen, met onvoorspelbare gevolgen.

Sander schreefColonWat voor merk is het ? Met een Piper of een Janspeed heb je normaal geen probleem.




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.