Nu hebben de flyers en mijn nummerplaathouder niet veel nut meer





Andros schreefColonKleine tip om dit te kunnen testen, http://www.downforeveryoneorjustme.com/ . Als de site down is geeft deze site het aan, is ie up dan geeft de site je pc de schuld. Heeft bij mij tot nu toe altijd feilloos gewerkt.



BlackFox schreefColonHier werkt het ook weer
Had het gisteren zowel thuis als op het werk geprobeerd, en beiden gingen niet


Andros schreefColonGooi cache en tijdelijke bestanden eens weg en probeer het nogmaals. Eventueel met ctrl+F5 om de pagina van scratch te laden. Wellicht ergens een proxy ingesteld?


Ronald MG TF schreefColonGisteren was voor mij 't forum de ganse dag niet bereikbaar... vandaag werkt alles weer normaal... weird, very weird...

Ronald MG TF schreefColonGisteren was voor mij 't forum de ganse dag niet bereikbaar... vandaag werkt alles weer normaal... weird, very weird...

Carl schreefColonToevallig Belgacom Ronald?
Denk dat het daarmee te maken had, want via Telenet lukte het wel


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.