Met de verbouwde wielkasten kan ik nu niet meer op de gebruikelijke manier meten
Standaard staat in het werkplaatshandboek een bodemvrijheid van 120mm. Maar waar is dit gemeten...









RacingGreen schreefColonIk heb hier ook nog een vraagje over (niet nodig om een apart topic voor aan te maken denk ik). Kan je de F met lowering pins wel hoog genoeg krijgen om door de keuring te geraken (in België)? En hoe pakken jullie dit aan? Juiste hoogte pompen en meteen naar de keuring of een stukje rijden/meten/bijpompen/nog eens rijden/nog eens meten...?
Elk jaar weer is de keuring een bron van stress en wil er goed voorbereid staan.
Is een brandblusapparaat trouwens verplicht? Dat van mij ligt er al lang niet meer in, maar was dan ook jaaaaaren geleden vervallen. Ik neem aan dat ze enkel 'op het zicht' checken en niet naar een datum gaan kijken?





philipvanv schreefColonNog nooit geen gezaag gehad over de rijhoogte. Als het niet belachelijk laag is zullen ze er waarschijnlijk niets over zeggen. Ik geloof trouwens dat ze dat meten met een "geijkt" houten plankske, als het er niet onder kan is het te laag
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.